Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

maandag 21 maart 2011

Happy Easter

Dames nog even geduld hoor want ik heb nog niet alle inzendingen binnen van mijn candy.
Ik denk dat het ongeveer eind van de week wordt als ik met de uitslag kom.
Want ik wil natuurlijk wel iedereen een eerlijke kans geven.
Gister heerlijk freubelavondje gehad en dit heb ik gemaakt.
Zaterdag had ik de nieuwe Magnolia Ink gekocht en daar stond dit doosje in.
Ik moet zeggen dat het patroon na overtrekken niet helemaal klopte maar na een beetje bijschaven hier en daar is het toch nog aardig gelukt.
Ik heb heerlijk voorjaarspapier van Magnolia gebruikt van een serie van vorig jaar.
Het mini magnoliaatje is wel van de laatste kit,wat een schatje he?
Maar deze kleine schatjes inkleuren sávonds valt nog niet mee.haha
Ik moest echt zowat een brilletje pakken om het juiste in te kleuren.
Maar zoals jullie zien is het toch gelukt.
Tja de eitjes ontbreken nog even die ik er in wil doen,ik kon nl niet wachten met het plaatsen van dit leuke doosje.
Ik wil met dit doosje meteen meedoen aan de challenge bij It's a Magnolia challenge.
Nogmaals iedereen bedankt voor alle lieve reacties telkens weer en het massaal reageren op mijn verjaardags candy.
xx

27 opmerkingen:

  1. Een super leuk paasdoosje Esther, en ik zie dat je al kleine Magnoliaatjes hebt.....ooh jee, dat zal Jeannette leuk vinden ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi doosje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schattig doosje Esther, lieve kleurtjes en dat kleine tildaatje geweldig.
    Prachtig gemaakt.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuk Es!!! Lekker voorjaars!!!
    Heel leuk om cadeau te doen!! hint..hint...hint!!hiihihi
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk doosje en schattig Tildaatje!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,

    Allereerst wil ik je alsnog van Harte Feliciteren met je verjaardag!

    Wat een schattig doosje heb je weer gemaakt. Een plaatje! Ik vind de kleurtjes erg schattig.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk doosje, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig mooi doosje esther mooi papier
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, erg mooi!! Het lijkt op een melkpakje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi Esther! Wat lief dat kleine magnoliaatje!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Esther, wat een mooi, lief en schattig doosje heb je weer gemaakt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig doosje. Hij is echt heel mooi.

    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi, lief en lenteachtig doosje is dat, Esther!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,
    Wat leuk zo n klein magnoliatje,En de doos is ook super mooi.
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend gemaakt meid! Ik heb het nieuwe boek nog niet, maar als ik dit zo zie wil ik hem zeker hebben:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Esther, wat een schattig doosje is dit geworden! Jee jij hebt de nieuwe INK dus al!!! Ik hoop hem ook snel te ontvangen hoor, ben zo benieuwd! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hier de link van hoe je de bloem maakt, ik heb er een stans van Tim Holtz voor gebruikt, maar je zult zien dat je er ook andere stanzen of ponzen voor kunt gebruiken.
    Is heel leuk en simpel om te maken.

    klik hier

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit prachtig gemaakt Esther.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig doosje Esther,erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje is het geworden.Daar kom je echt voor in voorjaars stemming.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Esther, wat een prachtig doosje, echt helemaal super. Bedankt voor je deelname aan de challenge van IAMC, veel succes

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje zeg

    Bedankt voor je deelname bij Its a magnolia challenge!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Esther,

    Wat een schitterend doosje heb je gemaakt. Echt een beauty!!!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen