Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

zondag 20 maart 2011

Vandaag 100 volgers en verjaardags candy!!!

Naar beneden scrollen voor nieuwere creaties a.u.b.
Jippie,ik zag dat ik de 100 volgers bereikt heb!!!!
Dat moet natuurlijk geviert worden,toch?
Dus ik ga er ook meteen mijn verjaardag aan vast koppelen die op 20 maart is.
Wat de Candy inhoudt blijft nog even geheim om dat er tot die tijd natuurlijk nog zoveel leuks uit gaat komen.
Dus hou hierover mijn blog in de gaten.
Wat zou ik graag willen dat jullie zouden doen:
**Wordt volger van mijn blog.
**Laat een leuk berichtje achter zodat ik weet dat je mee wilt doen.
**Plaats de foto met link op je blog.
**Het allerleukste zou ik het vinden dat je mij een kaart voor mij verjaardag stuurt.
(Vraag bij je berichtje meteen naar mijn adres)
De candy duurt tot 20 maart.
xxx
Ik heb al zes kaartjes binnen voor mijn verjaardag.
Wat zijn ze leuk zeg,bedankt hoor meiden!!!


40 opmerkingen:

  1. Hoi Esther!

    Wat leuk dat je een candy gaat weggeven! Ik doe heel graag mee hoor. En kom je even op mijn blog kijken? Er staat wat voor je klaar.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther

    Wat gaaf 100 volgers !! en dan een candy helemaal top !!
    Ik doe graag mee aan je candy en wil graag je adres hebben zodat ik je een verjaardagskaartje kan sturen

    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 100 volgers!
    Op naar de 200.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 100 volgers. Ik ben er ook bijna! Natuurlijk doe ik graag mee aan je candy! Stuur je me even je adres? Ik vind het wel leuk om mijn trouwe volgers een kaartje te sturen als ze jarig zijn!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dan ben ik net nummer 101 geworden! Ga je volgen hoor, dadelijk eerst de feeds even aan slingeren, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haaaa tuurlijk doe ik meeeeeeeeee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe graag mee, ben heel benieuwd wat je cadeau gaat geven.
    Je candy staat in mijn sidebar.
    ik wil jhe graag een kaartje sturen.
    mijn email is: jolandevanhilst@gmail.com.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super 100 volgers en ik wil graag een gokje wagen en je adres mag je naar mijn mail adres sturen dan komt er een kaartje op je verjaardag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met 100 volgers.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Natuurlijk krijg jij met je jaardag een kaartje van mij.
    Ook wil ik mee doen met je candy.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met de 100 volgers!
    Wat leuk dat je een verrassingscandy gaat wegschenken. Spannend. :)
    Graag wil ik je ook een verjaardagskaartje sturen. Kun je mij je adres e-mailen naar phooka(at)live.be?
    Je candy staat reeds vermeld in mijn sidebar en volger was ik al.

    Nog een fijn weekend!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo esther ik ben volger geworden omdat ik het een hele mooie site vind ,met prachtige kaarten erop maar ook omdat ik je gisteren persoonlijk heb leren kennen , en natuurlijk vind ik het leuk om je een kaart te sturen met je verjaardag mijn e-mail is humartine@gmail.com en op naar de 200 volgers , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de 100 volgers Esther!
    Ik doe graag mee aan je candy. mail je mij even je adres, dan stuur ik je een verjaardagskaartje. (sjakvk@gmail.com)
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Esther , ik wil ook wel een gokje wagen. En doe mee met de candy.
    zou je mij je adres kunnen sturen dan krijg je een mooi kaartje met je verjaardag.
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met de 100 volgers Esther! Tuurlijk doe ik graag mee met je candy! Volger ben ik al en de candy staat nu in mijn sidebar ;) Als je mij even je adres mailt zal ik een mooi kaartje voor je uitzoeken ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Esther,
    Gefeliciteerd met je 100 volgers...eehhhh....104:-) En op naar de 200!
    Heb je je vermaakt op de beurs en kon je je geld een beetje kwijt...LOL!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Esther, super hoor, 100 volgers..
    Ik wil wel een gokje wagen voor de candy. Uiteraard wil ik je ook een kaartje sturen.
    mijn mail is marianwestbroek@hotmail.com

    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi esther, gefeliciteerd me de 100 volgers. ik wil graag mee doen voor de candy. ik wil je graag een kaart sturen, mijn mail adres is: xdolfijntjex@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Esther wat leuk dat je een candy weggeeft, hij staat op de blog en natuurlijk willen we je adres sturen we even een kaartje.

    groetjes Annemarie en merit.

    agvansplunter@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Esther, via via kwam ik op je blog terecht. Leuk om eens bij jou rond te kijken op je blog. Ik ben inmiddels volger 107 dus dat gaat super. Ik doe graag mee, verrassingen zijn altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hey esther, ik kwam op je blog terecht en wat een geweldige leuke kaarten staan hier op, ga straks eens ff lekker op mijn gemak neuzen hihihihi...

    ook zag ik dat je al een hoop volgers hebt en ik daar natuurlijk niet bij achter kon blijven :-)

    ook zou ik graag mee doen aan je (verjaardags)candy :)
    en zou ik graag je adres ontvangen voor een kaartje.
    Misschien is het leuk, niks verplicht hoor, maar ik heb ook een verjaardagscandy als je mee wilt doen ben je van harte welkom :-)
    http://angelskaartenhuisje.blogspot.com/2011/02/verjaardags-candy-angelique.html

    wellicht tot ziens op mijn blog :)
    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Esther.
    Wat maak jij een mooie kaarten daar kan ik nog een hele boel van leren ik wil graag je volger worden . En ook een gokje wagen op je candy . Maar wil je me ok je adres sturen dan maak ik een kaart voor jou vind post zelf ook leuk dus wil ik jou verassen met een kaart gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hey chauffeurtje

    gaat alles nog steeds goed achter het stuur ????? hier wel hoor ook al ben ik bezig om er 1 uit mijn rit te krijgen.
    wat leuk dat je een candy weg gaat geven,ik wil graag ook een kansje wagen,volger was ik al maar je adres heb ik nog niet mail hem me maar dan zal ik is kijken wat ik voor je in elkaar kan freubelen.
    ik wens jou en alle deelnemers heel veel succes
    lieve groet
    ook een weg(mis)bruiker in regio zuid holland

    debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Esther, van harte meid met het behalen van de al weer dik 100 volgers! Toch een stukje waardering voor je blog en je creaties!! Ik zet je candy in mijn sitebar en hoop dat het me gaat lukken om op tijd nog een kaartje te maken! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Natuurlijk doe ik graag mee aan de candy; te maar omdat ik zelf ook op 20 maart jarig ben:)

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi esther, ik heb al een berichtje achter gelaten,maar helaas je adres nog niet gekregen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zag dat je al meer dan honderd volgers heb,dat loopt lekker,ik was al volger maar wil dat gokje ook wel eens wagen.
    Gefeliciteerd met zoveel volgers en succes met je hobby.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Esther,

    Ik zag je candy op een ander blog staan en zo ben ik bij jou gekomen! Op je blog rond gekeken en er staan leuke dingen op!Ook wil ik graag meedoen aan de candy!
    Ben je gaan volgen als grijs poppetje queen_ellebel!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oo je bent al over de 100!! Helemaal geweldig ik hoop dat er nog vele zullen volgen, maar met deze verjaardagscandy gaat dat zeker lukken!
    Ik wil ook graag een gokje wagen en ik maak uiteraard een mooi kaartje voor je verjaardag!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je zit al ruim boven de 100 volgers, erg leuk!
    Mail gerust je adres, dan ga ik aan de freubel.
    Je brievenbus gaat uitpuilen de 20e :-)
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Esther met je 100 volgers.
    En ik doe graag mee met je candy en stuur je zeker een kaartje.
    Stuur je adres maar ;)
    smkrkl@upcmail.nl

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Esther,
    Ben volger geworden van je blog en wil graag meedoen met je candy. Gefeliciteerd met je 100 volgers. ondertussen ben ik alweer nummer 115, dus dat gaat goed.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Esther, ben vergeten je adres te vragen voor een kaartje.
    Mijn email is s.zegers2@upcmail.nl.
    Hoor graag van je.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Esther, Van harte met je 100 volgers.
    Ik ben nu je 116 de volgster.Ha ha,
    stuur me je adres.Kan ik je een leuk kaartje sturen.
    De mijne is hellen_leijsten@hotmail.com.
    Reageer ff op mijn blog
    Groetjes Hellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. gefeliciteerd met je 100 volgers en ik wil ook graag een kansje wagen. Als je me je adresgegevens stuurt zal ik je ook een kaartje sturen.
    liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Esther,
    Geweldig hoor 100 volgers.
    Zou ook graag eenkansje willen wagen.
    Ik zou het ook leuk vinden als je ook eens bij mij op de blog komt kijken. En misschien wil je dan ook volger bij mij worden.
    Als je mij je adres stuurt zou ik je ook een kaartje sturen.
    Mijn email is:
    williewillemstein@hotmail.com

    Liefs Wil ( zus van Jopie )

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je 100 volgers, leuk he, zo'n "mijlpaal". Natuurlijk krijg je een kaartje van mij ... wel ff je adres sturen dan kan ie vandaag nog mee met de post en is ligt ie nog net op tijd op de deurmat!!! Mijn e-mail adres staat in mijn profiel op m'n blog.
    Groetjes
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik ga een gokje wagen, alvast van harte gefeliciteerd,en ik zal het even op mijn blog zetten, ga je mij ook volgen?
    Groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Esther,

    Van Harte Gefelciteerd met je verjaardag hoor meid, en dat er nog maar vele gezonde jaren mogen volgend!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte proficiat met je verjaardag!
    Ik heb mijn kaartje pas vandaag gepost, dus hij komt helaas te laat. Ik hoop dat je veel leuke inspiratie opdoet uit alle inzendingen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen