Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

Alvast een beetje Pasen!!

Vorige week was ik weer heerlijk aan de freubel geweest met Angela.

Dit kaartje hebben we toen gemaakt,is het geen schatje?

Angela is lichtelijk verslaaft aan dit modelletje en gelukkig ben ik ook aangestoken.haha

Het is met een grote nestabilitie gemaakt,naam weet ik helaas niet.

Ook heb ik een ei nestabilitie gebruikt.

Het papier is van Maya en heeft zoveel mogelijkheden,je kan er oneindig mee varieren,heerlijk.

De kanten randjes en de bloemetjes zijn weer Die-namics/My favorite things.

Alles zolang voorradig te verkrijgen bij Doe@Ding.

Het afdrukje is er één uit de laatste Magnolia serie.


Wat is het weer buiten toch heerlijk he?

We worden maar verwend.

Geniet lekker van de zon vandaag en de rest van de week.

Ik ga zaterdag op de mooiste dag van de week naar de clubdag van de Crazy Meiden.

Ook erg gezellig moet ik zeggen.

Ik ga gewoon tussen de bedrijven door even lekker een zonnetje mee pikken.


Maar eerst ben ik weer benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden.

Dus van die reacties ga ik eerst nog genieten voor zaterdag.

Bedankt voor de reacties telkens weer ik lees ze met veel plezier.


xx

27 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Nou het is een bjoetie ,echt heel mooi,
    Leuke stempel enz enz ha ha
    Zonder gekheid hij is super leuk!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh ja ik vind hem hardstikke leuk weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een mooie kaart, zeg!! Heel leuke vorm, zo met die eieren enzo. Die ook nog eens mooi versierd zijn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Easter card.Great shape.
    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi paaskaartje.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig, wat leuk gedaan zo met de eieren, de eieren zijn mooi versierd, heel mooi papier heb je ook gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Esther,

    Wat gezellig dat je een berichtje heb geplaatst op mijn blog en bedankt voor alle complimenten. Jouw kaart waarmee je mee had gedaan aan de challenge bij Suze en Marjan was me al opgevallen echt een prachtig kaartje. Net zoals de rest trouwens van de mooie dingen die je maakt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig kaartje met die eieren en prachtig papier gebruikt!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kaart met die eieren, en heel
    mooi papier ook.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en super mooi kaartje echt een
    paaskaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem super... Zo mooi met die twee grote eieren! Alvast veel plezier zaterdag.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie Paaskaart, Esther en erg leuk met die grote paaseieren!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, zeg wat een schitterende paaskaart!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whaaha kan niet missen he Esther dat je ook wordt aan gestoken door Angel met deze prachtige kaart, heb vanmiddag ook mijn nesties gehaald dus van mij volgt er ook gauw een hii.
    Maar dit is een toppertje Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa verschrikkelijk verslaafd, ik vind em echt ENIGGGG!!!! Krijg er geen genoeg van en nu ben jij ook aangestoken!!Hihii

    Je kaartje is top!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt super zo met de eieren echt een vrolijke paas kaart.
    En een gezellige zonnige dag Zaterdag geniet er van.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super paaskaart zeg heel mooi,leuk zeg die ei nestie's groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf! Het is eens wat anders dan een 'gewoon' paaskaartje. Helemaal super!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Esther.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart met prachtig paaseitjes!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel leuk kaartje Esther, het modelletje is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh ik vind je kaart super Esther! Wat een leuk model en kleuren. En dan die eitjes erbij, helemaal top!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk dit kaartje, die paaseieren staan er ook zo gezellig bij!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou ik kan zeggen dat ik je kaartje helemaal geweldig vind!! Wauwie zeg! Het model heb ik inderdaad bij Angela al gezien en het lijkt me ook helemaal super om te maken. Ik lees dat je een grote nesti hebt gebruikt voor de basis, welke machine gebruiken jullie daarvoor als ik vragen mag, ik heb de cuttlebug en daar past hij toch niet door? Jammer hoor want ik zou ook heel graag dit model eens maken. Je eieren zien er ook super uit, echt weer een topkaartje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen