Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

zaterdag 13 september 2014

I'm Back!!!

 
 
Het is heeeel lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb maar een wonder is geschiet!!
Ik heb deze canvas voor een vriendin haar verjaardag gemaakt.
Met een erg leuke afbeelding van haar trouwe viervoeter.
Van alles en nog wat aan materiaal en stansen gebruikt.
En geheel in de kleuren van haar interieur.
Wat vinden jullie er van??

6 opmerkingen:

  1. Heeeee halloooooooooooo Esther, dat is zowat 1,5 jaar geleden maar ik ben je niet vergeten hoor en ik zie dat je de freubelkunst gelukkig ook nog helemaal niet verleerd bent, leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk een goede in kopper zeg..supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi esther
    nou deze creatie ziet er geweldig mooi uit zo is het echt een prachtige blikvanger in huis
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je weer terug bent!!!!!!!
    En met een hele mooie LO

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien dat je weer terugbent. En met een prachtige creatie. Supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen