Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

maandag 12 maart 2012

Vaarwel Kaya!


Een kennis van mij heeft kort geleden haar maatje in moeten laten slapen vanwege ouderdom en de daarbij behorende mankementen.
Ik had al eerder aan haar een foto gevraagd van 1 van haar honden om daar een LO mee te maken,en dat was dus deze geworden.
Na het overlijden viel het nog niet mee deze te maken maar zoals jullie zien toch goed gelukt.
Ik wilde omdat dit als herinnering fungeert het toch een vrolijke uitstraling geven.
Dus ik papier uitgezocht en aan de slag,enige knutseldagen later toch gedacht,te somber en dus alles weggegooid.
Ik denk dat wel meerder daar last van hebben ook met jullie kaartjes.
Daarna ben ik weer mijn papiercollectie ingedoken(gelukkig is dat aardig wat haha) en dit eruit gehaald.
Het is een wat oudere lijn van Kaiserkraft.
Omdat de hond Kaya genaamd een soort van paarsige glans over haar vacht heeft op deze foto een prachtige combinatie al zeg ik het zelf.
Verder heb ik de bloemen weer zelf gemaakt met een stansen van Tim Holtz en van Magnolia.
Hier en daar de nodige kralen gebruikt en de vlinders met een pons van MS gemaakt.
Aan het eind van de rit moet ik zeggen dat ik het een zeer geslaagde LO geworden vind.
Ben benieuwd hoe degene voor wie hij is zal reageren.
Hoe vinden jullie hem??

XX

21 opmerkingen:

  1. It's fabulous Esther, love the layut and the flowers are awesome, well done, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooi LO. Een mooi herrinnering aan haar maatje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je LO echt heel mooi!!!
    Echt een heel mooi geheel!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie Lo Esther, daar zal de ontvangster heel blij mee zijn het is zo een mooie herinnering.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden. Daar heeft ze mooie herinnering aan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg mooi gebaar ! mooie, persoonlijke kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooo, wat mooi, schitterend aandenken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi esther
    wat lief dat je zo prachtige LO maakt voor je vriendin,dat brengt echt wat troost want zelf heb ik binnen een jaar 4 hondjes moeten laten inslapen ook ouderdom en mijn swapmaatje carla maakte eerst een schattige fotolijst en later nog een album wat trots in mijn vitrinekast staat en voel ik mij verdrietig dan pak ik het album en blader erin,veel sterkte voor je vriendin!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Esther. Een hele mooie herinnering voor het vrouwtje van Kaya!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi, daar zal ze heel blij mee zijn en het is zo een prachtige herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige layout heb je voor haar gemaakt!!
    en wat een mooie foto van de hond..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit mooi gemaakt, wat zal ze dit mooi vinden. Deze LO krijgt vast een ereplaatsje.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi esther ,

    Wat een mooie lay-out heb je gemaakt. Ik weet hoe dit voelt.........Mischien ga ik ook zoiets maken , maar dan met de trouwe kop va Spike.
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat zal ze daar heel blij mee wezen zo´n mooie herinnering aan je muur van je liefste huisdier!
    Heel mooi gemaakt en een gave foto ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige herinnering heb je gemaakt!! Hele mooie kleuren en een mooie foto. Je hebt ook prachtige bloemen gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. vind het een mooie herinneringen hoor
    vind dat je dat mooie heb gemaakt ze zal er wel blij mee zijn

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beslist geen makkelijke opdracht ESther maar je hebt een schitterende, blijvende herinnering gemaakt!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is niet makkelijk om een gedenks lo te scrap.
    Maar hij is mooi geworden.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauuuw wat is het een super mooi lootje geworden wat
    zal ze daar blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjong Esther,
    Wat mooi!!!!
    Niet makkelijk om zoiets te maken he?

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen