Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

vrijdag 9 december 2011

En nog maar een kerstkaartje!!

Zo nog 5 te gaan.haha


Zelf vind ik het altijd erg leuk als mensen mijn kaartjes leuk vinden en het recept ervoor vragen.


En als je dan zoals ik een beetje inspiratieloos wordt en dan ideeen overneemt die je op een ander zijn blog hebt gezien,vind IK dat een compliment voor diegene.


Dat heb ik dus met dit kaartje gedaan.


Ik noem het altijd een beetje van mezelf en een beetje van maggi.(je kent die spreuk allemaal wel)


Zelf vind ik het een erg geslaagd kaartje geworden,zo eens zonder afdrukje.


Lekker veel malletje en stansjes gebruikt,heerlijk.


Eens kijken hoe jullie hem weer gaan vinden,ben benieuwd!!


Natuurlijk weer bedankt voor het langskomen en de reacties op mijn vorige kaartje.




Nog één nachtje slapen en dan is de clubdag van de Crazy Meiden weer!!


Ik heb er zin in.


Tot de volgende keer en een fijn weekend maar weer.


Ik zat het terug te lezen erg veel "weer"maar dat kan je wel eens zo hebben.haha




xx


15 opmerkingen:

  1. Dat is een schitterende kaart Esther! Heel mooi!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat is WEER een hele mooie kaart, ondanks de WEER een beetje van jezelf en WEER een beetje van Maggie whaaaaa, WEER heel veel plezier op de clubdag waar je WEER heen gaat xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart hoor . . . lekkere frisse uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Esther! Ik vind het echt een stijlvol kaartje geworden, prachtig met de kaars er op!
    Ja ik was inderdaad dinsdag al uitgerekend maar het is nog steeds rustig in mijn buik, spannend he!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi esther
    een erg gave / mooie kaart met al die verschillende stansen
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,
    WEER een mooi kaartje
    WEER met mooie kleuren
    En veel plezier WEER bij crazy meiden

    WEER de groeten van WIL
    P S Grapje Ha,ha,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig Esther en ergens iets "lenen" en er je draai aan geven is toch prima? Na zoveel kerstkaarten ben ik hier ook net een lekgeprike ballon en het moet uit mijn tenen komen.....nog 1 te gaan en klus geklaard, jippie!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Esther.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een heel mooi kaartje, Esther! Mooi in evenwicht en prachtige kleuren.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend mooi kaartje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie chique kaart Esther!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, ik vind het WEER een mooi kaartje hoor!
    En iedereen haalt overal ideetjes vandaan, maar toch zijn alle zelfgemaakte kaarten uniek en dát is toch het allerleukste!
    Succes met de laatste kerstkaartjes en tot de volgende keer maar WEER! ;-)

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOo dit is wel een toppertje hoor!!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal geweldig Esther, vooral dat beetje van jezelf haha. Mijn kaarten komen de laatste tijd over het algemeen helemaal van maggi, en inderdaad .... het is een compliment als iemand je kaart als voorbeeld neemt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Esther,

    Wat een plaatje! Prachtige kleuren!

    Ik wil jou en je gezin hele fijne Kerstdagen, een geweldige Jaarwisseling & een spetterend 2012 toewensen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen