Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

maandag 28 februari 2011

Nieuwe Kit kaartje

Ik had al meerdere kaartjes gezien met stempels uit de nieuwe kit dus kon ik niet achterblijven.
Wat is hij weer leuk he de nieuwe Magnolia Kit,geweldig.
Dit kaartje heb ik samen met Angela en haar moeder Dea gemaakt.
Bij mijn kaartje heb ik ook gebruik gemaakt van het nieuwe Maja papier,de lijn die ik heb gebruikt heet Fika.
Maar natuurlijk zijn er nog meer prachtige papierlijnen te koop van dit merk.
Ook heb ik weer een aantal Doohickey's van magnolia gebruikt en de grote bloemen heb ik met een malletje van Die-namics gemaakt.
Een leuk bijpassend lintje en weer een kaartje klaar.
Ook wel weer eens lekker zo een simpel kaartje tussen mijn ingewikkelde projektjes door.haha
Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige projektje,ik lees ze altijd weer met veel plezier.
Ben benieuwd wat jullie weer van deze gaan vinden en tot het volgende kaartje.
Vrijdag 4 en zaterdag 5 maart zijn weer de demodagen van Doe@Ding in het Atlashotel in Spijkenisse,dus als jullie een gaatje vrij hebben,zeker de moeite waard om langs te komen.
Misschien tot dan!!
xx

27 opmerkingen:

  1. mooi! Het papier wt je hebt gebruik is echt schattig zeg, maar die hartjes rand vind ik ook al zo schitterend en ja paars is ook wel mijn ding hoor, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Esther! Papier is super he? Mooie kleuren echt helemaal bij elkaar passend.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Ik vind deze kleuren samen erg gaaf!
    Maar zeker ook je indeling,het hartjes randje en de manier waarop je van alles een prachtig geheel hebt gemaakt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi kaartje met heel mooi papier.

    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooi kaartje, is dat een doohickly randje ???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi esther,

    wat een onwijs leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg, helemaal super.

    Erg lief

    lieve groetjes
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Esther wat een mooie kaartje. Ja de kit is inderdaad leuk he!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend!!! En die rand met hartjes is echt erg mooi.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Esther! De bloemetjes zijn ook prachtig zo erbij!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig zeg! Wat een prachtig papier is het zeg! Vrijdag wil ik met Larissa naar Doe@ding. Hopelijk hebben ze het prachtige maja papier ook!
    Wie weet tot dan.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje,vind de bloemen in de hoek erg mooi,ja en het papier is prachtig!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje en het
    is super mooi papier wat je ervoor
    gebruikt hebt en het stempeltje is ook
    erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat een mooie en hele lieve kaart Esther.
    Het papier vind ik ook super mooi en van zeer goede kwaliteit!
    Heel leuk versierd ook!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, prachtige kaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje, en wat een superleuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super gaaf kaart is dat zeg en dat papier is zo mooie hoop dat Marloes het een zaterdag ook nog heb????
    groetjes en tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwwwwwwwww geweldig kaartje weer Esther. Helemaal goed , mooi he dat papier van Maja design !!!.
    Ik heb je een mailtje terug gestuurd .
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend! Heel mooi van kleur en een super gaaf stempeltje.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Esther,leuk stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi dat papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Gisteravond laat thuis,wel even gauw gekeken,maar geen reaktie gegeven.
    Dat doe ik nu dan even!!!!!
    MOOI HE.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi kaartje hoor! Ook zulk mooi papier, gewoon schitterend!

    Zaterdag ga ik ook (samen met Marianne) naar Doe@Ding dus wie weet zie ik je nog wel, gezellig!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig papier is het! Echt super leuk! Altijd erg gezellig samen freubelen, zo komen de leukste simpelste kaartjes tot stand!!hhahhahhh
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind het een plaatje en helemaal super ook al noem mij het een eenvoudig kaartje ik vind het een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Esther en het papier is zeker heel mooi.
    Lief stempeltje ook.

    Groetjes Suze en tot de demo dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb lekker zitten genieten bij je, wat een lieffie hebben jullie weer gemaakt, wauw...

    Warme groetjes en zie je vast morgen bij Doe@Ding hi,hi,...al was het maar voor het mooie papier hi,hi, geweldig,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit kaartje is weer erg gaaf! Mooi gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een super mooi kaartje is dit zeg. Ik ben weg van die kleur paars en ook je bloemen vind ik erg mooi gemaakt.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen