Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

vrijdag 26 november 2010

Little Angel

Is het geen schatje?
Ik zag dit engeltje in de nieuwe Magnolia Ink en dacht die wil ik maken.
Het stempeltje van Magnolia heb ik alleen een beetje aangepast,ik heb nl de vleugels eraf geknipt .
Daarna heb ik met de Magnolia Doohickey's vleugeltjes gedraaid en deze er weer achter geplakt,leuk toch?
Nog wat op leuken met bloemetjes,strassteentjes en wat kant en klaar is mijn schattige engeltje.
Ben benieuwd hoe jullie haar vinden.

Bedankt voor alle lieve vorige reacties en fijne dag.

Zaterdag en zondag ben ik weer van de partij op de beurs in Rijswijk.
Voor degene die daar ook van plan zijn naar toe te gaan,veel plezier en niet te veel kopen.haha

xx

14 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,

    Wat is ze lief zeg!!
    Ikben niet in het bezit van de magnoliail

    Zie toch wel hele aparte werkjes voorbij komen
    Liefs sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Esther wat een snoepie zeg, erg lief.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk zeg, maar wat heeft ze een rooie wnagetjes !!! vast van de kou hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer super uit Esther!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat is dit weer prachtig veel plezier op de beurs, Ik ga er niet naar toe is te ver weg en mijn portemonnee is wel heel erg leeg
    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt Esther,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther,
    Wat een schatje!!!!!
    Hartstikke leuk.
    Veel plezier op de beurs en werkse.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super schattig en mooi engeltje Esther!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een schatje!! Zie het al helemaal voor me een boom vol met die geweldige magnolia hangertjes!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Esther,

    Wat is ze schattig. Ik had haar gezien in de Ink, maar die van jou is weer helemaal anders. Geweldig lief!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is zeker prachtig geworden Esther!
    Misschien nog een paar maken en dan aan de kerstboom ophangen?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hemeltje wat leuk.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen