Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

zondag 24 oktober 2010

Geldtasje


Dit keer heb ik eens geen kaartje gemaakt.
Was vanmorgen even lekker bij mijn blogvolgers aan het kijken toen ik dit tasje tegen kwam.
Had hem al vaker gezien hoor maar nog geen gelegenheid gehad om hem ook te maken.
En heel toevallig is vandaag mijn zus jarig.
Dus ik ben meteen aan de slag gegaan want zo geld in een envelop is best saai,toch?
En zie hier het resultaat,vrij snel te maken en ook erg leuk om te doen.
Uitermate geschikt ook om weer van je restjes af te komen.
Want daar heb ik in ieder geval genoeg van.
Het papier is weer het zelfde als mijn merci doosje van MME die ook al voor deze verjaardag bedoeld was.
Dus zo heb ik twee heel leuke cadeautjes al zeg ik het zelf.
Weer eens iets anders.
Ik heb er wat leuke stempels op gedaan en gebruik gemaakt van verschillende maten van de retropons bloemen(daar kan ik ook echt niet zonder).
Als bloemenhart heb ik een strassteentje gebruikt en nog twee MS vlinders erbij en klaar is mijn creatie.
Bedankt nog voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje.
En kijk nu weer uit naar de reactie op deze creatie.
Ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden.

xx



17 opmerkingen:

  1. Wauw jij bent snel hii prachtig geld mapje Esther en zeker veel leuker dan een witte vlop.

    Gefeliciteerd met je zus en een fijne dag gewenst.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je envelopje is helemaal super geworden. Erg leuk model hé ik heb hem ook gemaakt voor mijn kraamhulp 4 maandjes geleden.
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Esther, van harte gefeliciteerd met je zus! En wat een super leuke creatie heb je gemaakt! Is daar een patroon van, je zegt dan wel dat hij gemakkelijk en snel te maken is...ja voor jou misschien, hihi! Naar zoiets was ik dus op zoek om voor mijn nichtje te maken maar kon het niet vinden. Ik geef haar een kadobon en dat had dus heel leuk ook hier in gekunt. Maar goed, ben inmiddels met iets anders begonnen, volgende keer dan maar! Fijne zondag nog! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie! Prachtig gedaan weer.

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelicteerd met je zus, deze mooie kaart zal ze zeker waarderen!
    Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, ik kom zeker bij jou ook vaker kijken.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte gefeliciteerd met je zus!
    Wat een leuk idee om een kaart met het tasje te samen geven. Zeker, heel leuk geworden, zo kan je zus met beiden en ook het inhoud blij zijn ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt,heel leuk om te krijgen.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Esther , wat een leuk geld mapje heb je gemaakt zeg , superrr hoor .
    En wat leuk dat je volger op mijn blog bent geworden. Ik ga ook volger bij jouw worden hoor. Ook jij maakt mooie kaartjes ( heb ik ook van Angela hihihi) . Nee hoor geintje , je maakt hele mooie kaartjes.
    Liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je gemaakt voor je zus daar zal ze zeker heel blij mee zijn en ook gefeliciteerd met je zus

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi geldmapje heb je gemaakt, dit geeft inderdaad veel leuker.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie creatie Esther, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Esther,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend zeg, daar zal je zus vast blij mee zijn!! zou ik in elk geval wel zijn hoor hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er schitterend uit Esther!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is heel erg leuk geworden! Ik vind het papier echt heel erg mooi! En ik snap helemaal wat je bedoelt van die retroponsen ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Esther,

    Wat is hij leuk, zeg! Gezellig kleurtjes en een super manier om geld cadeau te geven. Ben ik ook nog mee bezig om na te denken voor een verpakking, heb zaterdag een bruiloft. Deze vind ik een heel leuke vorm hebben, ik ga hem eens bestuderen, hi hi!
    Mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Esther,

    dat zijn wel hele leuke cadeautjes om te krijgen super gedaan hoor!!!

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen