Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

dinsdag 20 juli 2010

Ja ja weer een kaartje


Ja het is echt waar,eindelijk weer eens een kaartje van mij.
Heeft veel te lang geduurd echt schandalig.
Denk dat ik in een tijdelijke zomer dip zat.haha
Begin er nu gelukkig langzaam aan uit te kruipen.
Had weer een aantal kaartjes nodig dus moest toch echt eens aan de slag gaan.
Deze is er eentje van die ik nodig heb voor een zoveel jarig huwlijk.
De sketch heb ik gebruikt van de Just Magnolia Challenge,waaraan ik dan ook meteen mee wil doen met dit kaartje.
Vond de sketch erg leuk om te maken.
Het papier is natuurlijk van Magnolia uit de weddingcollectie.
De stempel is ook weer van Magnolia.
Verder heb ik de roosjes weer zelf gemaakt.
De hartjes rand is met een Martha Stewart pons gemaakt en zo ook de vlinder.
Nog wat leuk lint en een strikje,een hartje gemaakt met de scalloped heart nestabilitie.
Hierop heb ik lettertjes geplakt die ik met een alfabet van de Quickutz heb gemaakt.
Al zeg ik het zelf(schaam) ik vind dat het resultaat er weer mag zijn.
Kijk na zo een lange tijd natuurlijk weer uit naar jullie leuke reacties.

xx

19 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk Esther, lang niet gezien maar nu je weer bent begonnen kan je natuurlijk niet stoppen, let maar op.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig je bent er weer! Je kaartje is weer helemaal TOP!!! En je roosjes zijn weer prachtig!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een plaatje, ik denk zo aan je kaart te zien, dat je dip wle over is.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje is heel mooi geworden , en zo mooi ingekleurd
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een prachtig kaartje,mooi van kleur.
    Je zou eens een tutorial moeten geven hoe je die prachtige rozen maakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart es, ben blij je weer te zien en je roosje is ook geweldig mooi
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Esther,wat een schitterend kaartje,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Esther,

    Ha ha, net als Astrid, ben ik ook blij dat je weer uit je dip bent! Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Daar zal een bruidspaartje super blij mee zijn! Mooi stel zo, mooi gekleurd! Het leuke is dat de jurk zo lijkt op de trouwjurk die mijn vriendin twee jaar geleden aan had, heel grappig! Ik ken het wel, hoor, die dip! Zeker als het mooi weer is, dan heb je soms toch zin in andere dingen, ook in freubelen, maar het buiten andere dingen doen lonkt dan!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou he he ,ze is der weer bij hoor hihi, je kaart is weer geweldig mooi, een echte beaty,fijn je weer te zien met een kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Esther, nou je hoeft je nergens voor te schamen hoor! hihi Het mag gezegd worden: hij is weer prachtig! Veel succes met de challenge, ik ga zo ook een kaartje posten voor de challenge. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel fijne kleuren gecombineerd, het is een mooi exemplaar !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Esther!

    Wat een gave kaart heb je gemaakt joh! Zulke mooie kleuren en het papier is geweldig!

    Ik kom met dit warme weer ook minder aan scrappen toe hoor. Maar vaak na een pauze heb je wel weer zin om te gaan freubelen he.

    Fijne dag nog en succes met de challenge!

    Goetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Esther, super mooi! En ik denk dat iedereen met dit weer wel last heeft van een dipje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just beautiful Esther! Love the color combo and all the pretty details. Thanks so much for joining us at JM this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt!!
    En een dipje... daar heb ik nu ook last van.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje mooi is het magnolia papier erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card! beautiful colours and details! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen