Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

donderdag 10 juni 2010

Workshopkaartje

En zie hier het resultaat van mijn workshopje.
Er waren vanavond een paar dames hier die graag eens wilde weten hoe je nou precies afdrukjes inkleurde met derwent potloden.
Het was voor mij ook alweer een tijdje geleden dus vond het zelf ook wel weer eens leuk.
De sketch van de kaart heb ik vrij simpel gehouden omdat ik niet wist hoe alles precies zou vlotten met inkleuren.
Maar de dames hadden het vrij snel onder de knie.
Zij vonden het zelf allemaal erg leuk en alle kaartjes waren dan ook erg leuk geworden.
En hier dus mijn kaartje.
Het papier is van een nieuwe serie van Kaisercraft.(erg leuk)
De bloemen heb ik weer met het Joy malletje gemaakt.
Ook heb ik gebruik gemaakt van een takjespons en de ovale nestabilities.
Ben benieuwd hoe jullie hem zullen vinden.
XX

11 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje en het papier
    is ook erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieffff zeg,

    Ze blijven schattig de magnolia`s
    Papier is ook erg mooi!
    Ik zag zoiets sketch al voorbij schuiven
    haha.

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    mooi hoor!!!
    en leuk dat er een paar dames het inkleuren wilde leren :o)

    groetjes HIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje, gezellig hoor zo een workshop avondje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart en leuk dat de dames zo enthousiast waren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, lekker fleurig, mooi papier, mooie heldere kleuren.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Esther,mooi papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje en helemaal leuk dat ie in de smaak is gevallen bij de dames!! Ik vind het nu alweer jammer dat ik het papier niet heb gekocht, want het blauw en paars is wel errug leuk!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Esther! Ik vind het papier ook erg mooi, had het nog nooit gezien. Het afdrukje heb je prachtig ingekleurd.
    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig ingekleurd en het is een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje, prachtige kleuren en heel mooi papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen