Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Award gekregen


Ja ja,ik heb een award gekregen van Maris,bedankt hiervoor.
Super hoor,hartstikke leuk.
Ik zou niet weten aan wie ik hem specifiek door zou willen geven.
Dus iedereen die altijd trouw mijn blog komt bezoeken wil ik er een stukje van laten mee pakken.
Veel plezier ervan het is jullie gegund.


xxx


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Esther met je award,

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Het is altijd leuk om een award te krijgen hé.
    Geniet er maar van.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk Award!!! Super joh gefeliciteerd!!!
    ehhh wanneer krijgen we weer een leuk kaartje van je te zien?
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esther,

    Gefeliciteerd met je Award! Terecht dacht ik zo. Je maakt prachtige kaarten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther,

    Dank je wel voor je lieve bericht en dat
    je altijd op mijn site komt,dat vind ik zo lief
    ik loop nogal eens achter vooral na de 45 kaartjes en moederdag tussendoor.
    Waar blijft een weer leuke kaart van jou toch!!

    Ik hou je blog in de gaten hoor.

    Liefs Son

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je site eens rustig bekeken en wat maakt jij leuke dingen!!!!!!!
    Die piratenkaart hieronder vind ik super de super, zo leuk!!!!
    Ik zoek me rot naar leuke jongensdingen maar deze is dus echt jongensachtig, geweldig leuk gedaan, ik kan niet goed zien hoe precies maar ga dit zeker van je jatten, beter goed gejat dan slecht bedacht toch??? nee namaken wat jij zo mooi hebt bedacht klinkt gezelliger he??
    Ik ga je volgen en zou het leuk vinden als je mij ook wilt volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther,gefeliciteerd met je award,en leuk dat je volger bent geworden.
    leuke blog heb je ga je volgen.

    Grtjss Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd! je hebt echt een prachtige blog!

    BeantwoordenVerwijderen