Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

maandag 1 maart 2010

Create 4 Fun Challenge

Ik zag een leuke challenge bij Create 4 Fun en dacht kom laat ik eens mee doen.
Het was wel een hele opgave hoor,want normaal ben ik van de veel tierelantijntjes.
Maar dat mocht nu niet dus ik was wel lekker snel klaar en hoefde dus niet lang na te denken.
Het papier dat ik gebruikt heb is weer van My Mind's Eye/Be Loved.
Ondanks de eenvoud vind ik hem toch wel leuk geworden.
Wat vinden jullie er weer van?
Fijne maandag.

xx




5 opmerkingen:

  1. wat een schatje prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superrr dit kaartje lief afdrukje ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes!! Die earsel kaart is echt helemaal geweldig!!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Esther, Ziet er super uit hoor! Succes met de challenge! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen