Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

vrijdag 19 februari 2010

Tilda with tulips

Zo en nog maar een kaartje.haha
Tja soms schieten ze als paddestoelen de grond uit en soms komt er helemaal niks uit je handen.
Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van het papier van K&Company.
Toen ik dit paperpad zag dacht ik die moet ik hebben.Pas weken laten heb ik het gebruikt.(lol)
Dit zal voor vele met mij wel bekend in de oren klinken.
Verder heb ik een stukje kant gebruikt om het vierkant heen.En een stukje lint daar achter.
Ook heb ik de ovale nestabilities gebruikt.Plus de vlinderpons van Martha Stewart.
Het afdrukje is net zoals de tekst van Magnolia.
De bloemen zijn van Prima Marketing en de takjes zijn van een pons van Pipoos.
Verder heb ik de kaart erg rustig gehouden omdat het papier vrij druk is.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Fijn weekend alvast.

xx



14 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een schitterend kaartje Esther, prachtig papier en details.
    lief die stempel.

    Liefs riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Esther

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/02/candy-zum-1-blog-geburtstag.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt!!! Echt helemaal superrr!!!!
    xx Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje weer es, leuk gedaan met het kant achter het vierkant, blijft het goed zitten? ik heb zoiets ook weleens geprobeerd maar kreeg het niet goed en mooi vast, misschien heb jij de "gouden"tip
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt ! Mooi gedaan je lintje rondom !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Esther, wat een heerlijk zoet en schattig kaartje, echt prachtig! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther,

    prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk zoveel roosjes :o)
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Esther. Heel mooi papier en bloemen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje heb je gemaakt zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeeeel herkenbaar dat het de ene keer veelvuldig achter elkaar lukt en dan ineens weer niet, fijn dat het nu de positieve kant is, geniet er maar extra van! vind je kaartje weer prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem helemaal geweldig erg mooi gedaan zeg met die bloemen en zo.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Esther,

    Super mooie kaart:)
    en wat een mooi papier

    xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Esther, stunning card, love the beautiful flowers and sweet Tilda. hugs Jodie from Oz

    BeantwoordenVerwijderen