Dit ben ik

Mijn foto
Hoi, Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Hier kun je al mijn creatieve uitspattingen bekijken die ik zoal maak. Laat gezellig een berichtje achter dan kan ik ook nog eens een bezoekje terug brengen en jouw creaties komen bekijken. Bedankt voor het langskomen.

Pagina's

donderdag 21 januari 2010

Just Because He is so cute


We zijn weer heerlijk aan de freubel geweest en dit is het resultaat.
Natuurlijk weer een beetje voor Valentijn.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Abbey Road en is erg mooi,super.
Een Martha Stewart pons van de hartjes en een pons van McGill pine leaf.
Weer de o zo leuke stempels van Magnolia.
Oook heb ik de nestabilities Classic circle scallopped large gebruikt.
Afgewerkt met wat bloemetjes,knoopjes en lint.
Ben weer nieuwsgierig of jullie hem net zo leuk vinden als mij.haha



8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer superrsss!!!!!hiihhh Was hartstikke gezellie en zeker voor herhaling vatbaar!
    Ik zet em er ook vanavond op.
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat heet leukkkkkkkk,zeker weer aan de freubelgeweest he met angela hihihi, leuk hoor meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een schattige en mooi kaartje! Heerlijk die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gevonden :-))) Wat een leuke kaarten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther,

    Dit is toch weer helemaal schattig. Gave kleurtjes. Nog een gezellig weekend!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Esther, Your card is wonderful, I love this sweet Edwin. Hugs Jodie from Oz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Esther,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely card dear, fabulous colours and lovely image
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen